۱۵ پروژه حیاتی برق برای گذر از پیک تابستان پیش‌رو در دستور کار است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ۱۵ پروژه حیاتی برق برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ در استان در دستور کار است.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، علی اسدی اظهار کرد: برای عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳، وزارت نیرو ۸ اقدام حیاتی که شامل آغاز عملیات اجرایی و تکمیل ۱۵ پروژه انتقال و فوق توزیع در بخش خطوط و پست بوده را به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان محول کرده است.

وی افزود: در این راستا جلسات کمیته پیگیری این پروژه‌ها و دیگر پروژه‌های ضروری تامین بار و گذر از پیک مصرف تابستان پیش‌رو به طور هفتگی و منظم در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مجموعه مدیران از مدیرعامل تا مدیران و مجریان پروژه‌ها برگزار می‌شود تا در موعد مقرر وارد مدار شوند.

اسدی ادامه داد: در این کمیته‌ها میزان پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد که بر اساس گزارش‌های ارائه شده، مطابق برنامه زمان‌بندی در حال انجام هستند.

وی با اشاره به آخرین نشست کمیته پیگیری پروژه‌ها با بیان اینکه همه توان و ظرفیت شرکت در بخش فنی بکار گرفته شده است تا پروژه‌ها قبل از شروع پیک وارد مدار شوند، بیان کرد: برگزاری مداوم جلسات پیگیری پروژه‌ها کمک خواهد کرد تا با بررسی جزئیات اجرایی پروژه‌ها، مسائل و مشکلاتی که وجود دارد با تعامل و هم‌فکری برطرف و در روند اجرایی پروژه‌ها خللی وارد نشود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن