حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت ساخت صنایع دریایی استفاده می شود

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استاندار هرمزگان، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در بندرعباس برگزار شد،مسائل مرتبط با مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) مورد بررسی قرار گرفت .

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو در این جلسه با اشاره به ظرفیت‎های مغفول مانده صنایع دریایی کشور گفت: حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت ساخت صنایع دریایی در حال استفاده است .

منصور معظمی تصریح کرد: کشتی سازی به عنوان یک صنعت پایه نیازمند توجه ویژه است و با تکیه بر توانمندی داخلی می توانیم نیازهای خود در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی را در داخل کشور تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به بخش داخلی، پیشرفت امور را به دنبال داشته است، افزود: اعتماد به بخش داخلی موجب شده است تا شرکت ایزوایکو بتواند سکوهایی را با ظرفیت بیش از ۳ هزار تن بسازد.

رئیس هیات عامل ایدرو در ادامه خاطر نشان کرد: باید کمک کنیم تا شرکت ملی نفتکش و کشتیرانی جمهوری اسلامس ایران به کشتی‎سازان داخلی اعتماد کنند و سفارش بیشتری را به بخش داخلی اختصاص بدهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن