توسعه هزار کیلومتری خطوط لوله انتقال گاز

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در سال جاری، اجرای بیش از هزار کیلومتر خط لوله گاز را هدف‌گذاری و با اصلاح فرآیندهای مربوطه، سعی در تحقق این هدف بزرگ دارد.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت به‌عنوان متولی اصلی، با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت تلاش می‌کند تا علاوه بر امکان استفاده از انرژی پاک و ارزان برای مصرف کنندگان و ذی‌نفعان، سهمی در حفظ محیط زیست و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در کشور نیز داشته باشد.

محسن مظلوم فارسی‌باف با بیان اینکه ما عمل به تعهدات و رسیدن به اهداف پیش‌رو را قابل دستیابی می‌دانیم، افزود: خوشبختانه در مسیر اجرا توانسته‌ایم اغلب چالش‌ها را پشت سر بگذاریم و در مسیر عمل به تعهدات گام برداریم و با توجه به روندی که از ابتدای سال تاکنون پیموده‌ایم، دستیابی به اهداف مذکور قابل پیش‌بینی است.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برقراری انضباط مالی، تأمین کالا از موجودی‌های قبلی پروژه‌ها، تسهیل فرآیندها، پیگیری‌های جدی مجریان و ستاد، رویکردهای جدید در حوزه اجرا و کنترل پروژه‌ها، حمایت از سازندگان داخلی و تمرکز بر پروژه‌هایی که اولویت بیشتری دارند را از عوامل مهم دستیابی به این اهداف مهم دانست.

فارسی‌باف تصریح کرد: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تاکنون در بحث رهبری سازمانی بسیار موفق عمل کرده و با پیگیری‌های دلسوزانه و مجدانه امور پروژه‌ها، توانسته حس تعلق را در لایه‌های گوناگون سیستم برانگیزد و کارکنان را به مشارکت در برنامه‌های سازمان تشویق کند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه احساس مسئولیت در قبال سرنوشت پروژه‌ها و پیگیری راهبردهای سازمان در بین مدیران تبدیل به فرهنگ شده و همکاران حوزه اجرا نیز تلاش‌های ستودنی در مسیر اجرای مطلوب پروژه‌ها دارند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن