وضعیت آب و برق کرمانشاه بعد از زلزله بامدادی

مدیرکل مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو از خارج شدن یک پست 63 کیلوولت برق در تازه آباد کرمانشاه در اثر زلزله صبح امروز خبر داد.

میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با اشاره به وقوع زلزله 5.9 ریشتری بامداد امروز در غرب استان کرمانشاه، اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله، یک پست فشار قوی ۶۳ کیلوولت و سه فیدر ۲۰ کیلوولت از مدار خارج شده که به همین علت  برق بخشی از شهر تازه آباد ثلاث باباجانی وایستگاه پمپاژ آب شهر و حدود 70 روستا دراین شهرستان و شهرستانهای دالاهو و سرپل ذهاب قطع است.

وی ادامه داد: درحال حاضر فقط برق 10روستای دالاهو در بخش گهواره و 15 روستای ثلاث باباجانی قطع است و حدود 10 گروه عملیاتی برق از لحظات ابتدایی در منطقه در حال رفع عیب خطوطو شبکه هستند.

جعفرزاده در خصوص آخرین وضعیت در بخش آب شرب گفت: با توجه به افزایش کدورت آب منابع زیرزمینی در قسمتی از منطقه زلزله زده، آبرسانی با تانکرهای سیار انجام می شود.  

وی ادامه داد: از لحظات ابتدایی وقوع زلزله، فراخوان و آماده باش به  استان‌های معین کرمانشاه داده شده و تمامی نیروها در صورت اعلام نیاز آماده اعزام به محل زلزله هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن