افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال 52 پروژه برقی در نواحی هشتگانه برق استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

داود راهزادی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های برقرسانی هفته دولت در یاسوج به رسانه‌ها، گفت: در هفته دولت امسال 52 پروژه برقرسانی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی شروع عملیات اجرایی این پروژه ها را مربوط به دو سال گذشته دانست و افزود: طی هفته دولت امسال 48 پروژه در حوزه برق افتتاح و چهار پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاح شده حدود 130 میلیارد ریال و برای پروژه های‌کلنگ زنی شده نیز بیش از 30 میلیارد ریال است.

وی توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر دهدشت، توسعه و رفع ضعف ولتاژ شبکه برق نقاط شهری دهدشت، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای دستگرد، کوشک و تل زری کهگیلویه بهمراه روشنایی معابر بلوار بعثت دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را چهار پروژه کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال برشمرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن