هفته نامه Oil & Gas Journal دوره 115.12b

مجله نفت و گاز نشریه هفتگی صنعت نفت پیشنهادی با پوشش جهانی است. این دفتر مرکزی در تالسا، اوکلاهما مستقر است و مجله حضور زیادی در هوستون، تگزاس دارد . مجله توسط شرکت پن ول منتشر شده است .  ناشر آن پل وسترولت، معاون رییس شرکت پن ول است و سردبیر باب تیپی است. اولین شماره در سال 1902 منتشر شد.  خدمات اطلاعات آنلاین آن در سال 1994 آغاز شد.

پایگاه داده LexisNexis نفت و گاز مجله را به عنوان منبع معتبر در صنعت نفت با هدف مهندسان، مدیریت نفت و اجرایی در سراسر صنعت نفت و گاز را شرح می دهد. هفتگی اخبار، تجزیه و تحلیل، آمار، و به روز رسانی های تکنولوژی را در زمینه اکتشاف، حفاری، تولید، خط لوله، حمل و نقل، پالایش، پردازش و بازاریابی منتشر می کند. این نشریه تجاری اشتراک است. مجله نفت و گاز حدود 20،000 مشترک برای شماره چاپ شده و 80،000 برای اشتراک های دیجیتال است.

مجله نفت و گاز در سال 1902 به عنوان مجله نفت سرمایه گذار بومانت، تگزاس ، آغاز شد که رونق نفتی را پشت سر گذاشت که به دنبال کشف اسپیندلوت نزدیک بود. همانطور که کشفیات نفت در امتداد ساحل خلیج فارس گسترش یافت، مجله به هیوستون نقل مکان کرد. در سال 1910 مجله توسط Patrick C. Boyle، ناشر قدیمی Oil City Derrick در پنسیلوانیا خریداری شد. بویل این مقاله را به طور مختصر به سنت لوئیس، میسوری ، و سپس به تالسا نقل مکان کرد، جایی که هنوز آنجا است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن