وزارت نفت فقط 15بازنشسته دارد!

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت سخنان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور ۸ هزار نفر بازنشسته در وزارت نفت را تکذیب کرد.

کامران دهقانی در واکنش به خبری که رسانه‌ها به نقل از مصاحبه خبرگزاری «خانه ملت» با مسعود رضایی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، منتشر کرده‌ بودند، گفت: کل مشمولان مصوبه اخیر مجلس محترم شورای اسلامی درباره منع به‌کارگیری بازنشستگان، کمتر از ۱۵ نفر هستند و مشخص نیست اشاره به عددی که حدود ۶۰۰ برابر واقعیت است، چه شخصی به جناب آقای رضایی گزارش کرده است؟!

رضایی در گفت‌وگو با خانه ملت عنوان کرده بود: «مثلا من شنیده‌ام که در شرکت نفت حدود ۸ هزار نیروی بازنشسته وجود دارند که مشمول این قانون می شوند. این‌ها نباید با عناوینی مانند مشاور یا چیز دیگری در این وزارتخانه باقی بماند. همه این پست‌ها باید به نیروهای جوان‌تر واگذار شود.»

گرچه به نظر می‌رسد آمار 8000 نفری اعلامی از سوی نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس چندان دقیق نباشد؛ اما رقم 15 نفر هم حتی در سطح رجال و مقامات وزارت نفت هم صدق نمی‌کند و انتظار واکنش سنجیده‌تری از سوی وزارت نفت به مصوبه تازه مجلس می‌رفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن