تولید گاز طبیعی هند تا سال 2022 دوبرابر می شود

 به نقل از اکونومیک تایمز، وی پی جوی مدیر سازمان هیدروکربن هند که در حال سرمایه گذاری وسیع در کشور سنگاپور است گفت: انتظار می رود هند بتواند تا سال 2022 تولیدات گاز طبیعی خود را از 33 میلیارد مترمکعب کنونی به 60 میلیارد مترمکعب برساند. 

همچنین هند برنامه های کلانی برای سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در حوزه مناطق دریایی برای افزایش تولید گاز طبیعی خود در سه تا پنج سال آینده دارد.

وی پوی جوی در سفر به سنگاپور به خبرنگاران گفت، هند بلاشک توانایی های بالقوه افزایش تولید گاز طبیعی با توجه به برنامه های کلان سرمایه گذاری دارد.

شرکت های هندی برای سرمایه گذاری در بخش گاز و نفت کشور سنگاپور و کمک برای ساخت ذخایرراهبردی پتروشیمی در هفته جاری به این کشور عازم شده اند. 

بیش از 82 درصد از نیازهای نفتی هند از طریق واردات خارجی تامین می‌گردد که انتظار می‌رود تا پایان سال 2022 به کمک جایگزینی آن با استخراج داخلی سوخت‌های فسیلی، انرژی‌های تجدیدپذیر و سوخت اتانول بکر موجود در منطقه تا 67 درصد کاهش یابد. کشور هند تا پایان سال 2015 با واردات 163 میلیون تنی نفت خام (شامل تمامی فراورده‌های نفت خام) به عنوان چهارمین واردکننده نفت خام جهانی شناخته می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن