واگذاری بیش از 19000 انشعاب آب و فاضلاب در سنندج

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان از واگذاری بیش از 10 هزار انشعاب آب و بیش از 9400 فقره انشعاب فاضلاب در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد.

 `محمدحسین محمدی` اظهار کرد: در ناحیه منفصل شهری نایسر از زمان تحویل این منطقه به شرکت تاکنون حدود 7.8 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، قریب به 14 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال، واگذاری بیش از 10 هزار انشعاب آب و بیش از 9400 فقره انشعاب فاضلاب انجام شده است.

وی افزود: کار تامین آب نایسر از تصفیه خانه آب سنندج با دبی20  لیتر در ثانیه انجام می‌گیرد و یک مخزن 2 هزار مترمکعبی دیگر نیز در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان ادامه داد: در ناحیه منفصل شهری حسن آباد تاکنون حدود 10.4 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال آن، بیش از 1.6 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 4300 انشعاب آب و حدود 4000 فقره انشعاب فاضلاب و احداث مخزن اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تامین آب موردنیاز حسن آباد از تصفیه‌خانه سنندج به میزان 45 لیتر در ثانیه انجام می‌گیرد و یک مخزن یک‌هزار مترمکعبی نیز در حال ساخت است.

محمدی خاطرنشان کرد: در ناحیه منفصل شهری ننله تاکنون 3.5 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال آن، 3.5 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 2500 انشعاب آب و 2300 فقره انشعاب فاضلاب اجرا شده است؛ ضمن آنکه تامین و انتقال آب به ننله حسن آباد از تصفیه‌خانه آب به میزان 10 لیتر در ثانیه انجام می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه تامین و انتقال آب آساوله از تصفیه‌خانه به میزان 10 لیتر در ثانیه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در ناحیه منفصل شهری آساوله تاکنون حدود 10.1 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال آن، 0.4 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 1600 انشعاب آب و 1450 فقره انشعاب فاضلاب اجرا شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با بیان اینکه کار ارائه خدمات برخی از این نواحی منفصل به تازگی به شرکت آب و فاضلاب شهری واگذار شده است، افزود: در برخی از نقاط دیگر مانند دوشان، قار و … نیز مسئولیت ارائه خدمات در حوزه آب و فاضلاب به آبفا واگذار شده که تلاش می‌کنیم در این نقاط نیز خدمات‌رسانی با جدیت استمرار یابد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن