آینده ای پویا با استفاده از نیروی انسانی کارآمد

تغییرات در ساختار سازمانی با مشورت و با هدف ارتقای سازمان انجام خواهد شد.

 بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درآیین تکریم و معارفه رییس امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد:در مجموعه NPC برخی تغییرات درساختار سازمانی نیاز است اما این تغییر به معنای این نیست که همکاران قبلی عملکرد خوبی نداشته اند بلکه در پست های دیگر امکان فعالیت بهتر امکان پذیر خواهد بود.

وی با تاکید براین که می خواهم این پیام را به سازمان بدهم که به دنبال تغییرات ناگهانی نیستیم گفت: امید است با مشورت و همکاری به سمتی برویم که سازمان را به شکل بهتری اداره کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد:برخی تغییرات در مسیر سازمانی کارآمدتر و رو به جلو انجام می شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در پایان با قدردانی از روسای پیشین و جدید امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس این گزارش محسن علم بیگی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی کوتاه از روند فعالیت های امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: صورت های مالی تمام شرکت ها به صورت مکانیزه درآمده و ارائه گزارش به نهادهای نظارتی و دیگرهمکاران امکان پذیر شده است.

وی همچنین به سهام عدالت و مسئولیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و درخواست کرد تا برخی بازنگری ها در نحوه انتخاب نمایندگان و اعضای هیئت مدیره شرکت ها به عنوان نماینده سهام عدالت انجام شود.

این گزارش می افزاید: خانم زهرا وهاب نژاد سرپرست امور مجامع و سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با معرفی خود از اعتماد مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش همه همکاران فعالیت های ارزشمندی در این واحد محقق شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن