گسترش همکاری‎های مشترک شرکت متن و موسسه مطالعات انرژی

شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و موسسه مطالعات بین المللی انرژی با محوریت گسترش ارتباطات و تعاملات در حوزه آموزش و پژوهش همکاری مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت متن در نشست مشترک با علی مبینی دهکردی؛ رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با محوریت گسترش ارتباطات و تعاملات در حوزه آموزش و پژوهش، نقش دستاوردهای حاصل در رشد و بالندگی کارکنان شرکت متن را مهم خواند و گفت: ارتباط و تعامل با موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی باید از طریق برگزاری نشست‌های دو جانبه و مشترک افزایش یابد تا از این طریق ضمن پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازهای آموزشی و پژوهشی موجود، شاهد پیشرفت در زمینه‌های تخصصی و فنی این شرکت نیز باشیم.

تورج دهقانی، برگزاری نشست‌های این چنینی را فرصتی مغتنم بر شمرد و بر لزوم تقویت ارتباطات و تعاملات بین موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و شرکت مهندسی و توسعه نفت در حوزه های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.

وی ضمن تشریح نیازهای آموزشی و پژوهشی شرکت مهندسی و توسعه نفت، ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری مشترک و اثربخش، زمینه و بستر لازم برای رفع نیازها و تقاضاهای موجود از طریق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه ایجاد شود و همکاری‌های مشترک دوجانبه تقویت و توسعه یابد.

رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز با بیان اینکه دانش یک عامل کلیدی و یک دارایی استراتژیک برای نوآوری و بهبود و توسعه در صنعت نفت و گاز است، گفت: همکاری های مشترک بین موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و شرکت متن می تواند عاملی موثر و تعیین کننده در بهبود عملکردهای جاری باشد.

مبینی دهکردی افزود: موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با توجه به برخورداری از پتانسیل ها و ظرفیت‌های قابل توجه می‌تواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد شرکت متن در حوزه «آموزش و بهسازی نیروی انسانی» و «مطالعات و پژوهش های کاربردی» و در مجموع تعامل و همکاری دو مجموعه باشد.

در ادامه نشست، معاون آموزشی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، گزارش جامعی از وضعیت موجود آموزش پیمانکاران صنعت نفت و گاز جهان و وضعیت مطلوب آینده، ارائه داد و به چالش‌ها و محدودیت های فرا روی صنعت نفت در سالیان آتی در حوزه نیروی انسانی ماهر و متخصص اشاره کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن