حفاری هشت حلقه چاه توسعه‌ای در میدان نفتی گچساران

رئیس بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در اجرای طرح توسعه میدان نفتی گچساران، حفاری هشت حلقه چاه به این شرکت واگذار شده است.

کرمعلی نادری روز شنبه (24 آذرماه) در توضیح بیشتر در این باره افزود: در مناقصه طرح های توسعه ای میادین در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران برنده مناقصه طرح توسعه بخشی از میدان نفتی گچساران گردید .

وی اظهار کرد: به زودی نشست هماهنگی نحوه اجرای عملیات حفاری این چاه ها با حضور مدیران عملیاتی شرکت برگزار و در مورد تدارک امکانات لازم در این زمینه تصمیم گیری و با کارفرما، رایزنی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران نادری گفت: در اجرای حفاری این چاه ها قرار است شرکت ملی حفاری ایران دو دستگاه حفاری سنگین  (2000 HP) و یک دستگاه حفاری سبک (1500 HP) به این منظور اختصاص دهد .

رئیس بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ایران افزود: این پروژه از اوایل سال آینده به صورت کلید در دست (EPDS) اجرا و مدت  زمان پیش بینی شده برای انجام  کار 24 ماه تعیین گردیده است .

میدان نفتی گچساران از میادین بزرگ کشور است که در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در موقعیت جغرافیایی استان کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد و جزو گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب محسوب می شود

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن