هدف آمریکا از تحریم ها به زانو درآوردن ایران بود

رئیس جمهور در صحن علنی مجلس با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران گفت:  هدف اصلی آمریکا از تحریم های ظالمانه به زانو درآوردن نظام پرقدرت ایران بود.

حسن روحانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین تبریک به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح به مسیحیان جهان گفت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که این توفیق همانند سال های گذشته نصیب بنده و همکاران بنده در هیات دولت شد که در موعد قانونی لایحه بودجه سال 98 را تقدیم مجلس محترم نمایم.

رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: لایحه بودجه سال 98 در شرایطی تقدیم مجلس محترم می شود که از اواخر سال گذشته کشور ما با شرایط فشار و تحریم ظالمانه آمریکا مواجه بود. دی ماه امسال به امید خدا، ماهی پربرکت برای مردم خواهد بود و همچنین ماه بهمن که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در دی ماه سال گذشته کشور با مشکلاتی مواجه شد که این حوادث آمریکا را بر این داشت که می تواند توسط این حوادث عزم ملت ایران را نابود کند و قدمی مهم برای عقب نشینی ایران بردارد که این خیالی خام و واهی برای آنها بود.

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، معصومه ابتکار معاون امور زنان مجلس شورای اسلامی، زنگنه وزیر نفت، دژپسند وزیر اقتصاد، رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا رحمانی وزیر صنعت، علوی وزیر اطلاعات، واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور و اردکانیان وزیر نیرو رییس‌جمهور را همراهی کرده‌اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن