رفع مشکل قطع برق در 25 روستای دیواندره استان کردستان

سینا چاره‌جو مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به وقوع قطع برق 25 روستا واقع در ارتفاعات محورهای روستایی بخش کرفتوی شهرستان دیواندره به علت بارش‎ها و کولاک برف طی 24ساعت اخیر، اعلام کرد: با حضور اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی این قطعی برق تا پایان عصر رفع شد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بارش شدید برف توام با وزش باد که از شامگاه روز دوشنبه (8 بهمن) آغاز شده، منجر به قطع برق و خاموشی 25 روستای محور کرفتوی شهرستان دیواندره شد.

وی افزود: پس از اطلاع ازاین وضعیت بلافاصله تمامی عوامل اجرایی واکیپ‌های عملیات و اتفاقات شهری وروستایی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان دیواندره تجهیز شده و به مسیرهای مورد نظراعزام شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با ذکر اینکه شدت بارش‌ها و مسدود شدن اغلب مسیرهای مواصلاتی مانع انجام عملیات شناسایی نقاط آسیب دیده شد، گفت: این امر باعث شد که عملا تا روشن شدن هوا امکان هرگونه عملیاتی از اکیپ‌های اعزامی سلب شود.

وی با اذعان به اینکه با روشن شدن هوا و شناسایی نقاط صدمه‌دیده، اقدامات لازم به منظور ترمیم این نقاط لحاظ شد، تصریح کرد: شدت بارش‌ها به حدی بود که پس از دو بار عملیات برف‌روبی صورت پذیرفته، عملیات رفع خاموشی کلید خورد.

وی در پایان با اعلام اینکه پارگی سیم در چند نقطه، کج شدن یراق‌آلات، قطع 3 دستگاه فیدر و صدمه دیدن 15 تیر از جمله عامل اصلی خاموشی برق طی ۲۴ ساعت گذشته در روستاهای تابعه شهرستان دیواندره بوده است، یادآور شد: پراکندگی روستاها از یک طرف وعدم دسترسی پرسنل به شبکه به دلیل مسدود شدن محورهای مواصلاتی منجر به بروز تاخیر دررفع خاموشی‌ها شد که باعنایت به شرایط جوی حاکم برمنطقه، این امر اجتناب ناپذیر است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن