برگزاری سی‌وسومین برنامه زنگ آموزش درباره دستاوردهای پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی

برنامه سی‌و‌سومین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع دستاوردهای پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی، امروز چهارشنبه 22 اسفند از ساعت 9 در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست به اجرا درمی‌آید.

 مدیرکل دفتر آموزش محیط‌زیست دراین‌باره گفت: در این برنامه آموزشی، تعدادی از کارشناسان جایکا، مبحث «دستاوردهای پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی» را تشریح می‌کنند.

  آرش یوسفی گفت: تالاب زیبای انزلی در سال 1975 در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده و به دلیل تخریب و دخالت‌های انسانی در سال ۱۹۹۳ به‌عنوان تالابی که نیازمند احیاست، در فهرست مونترو به ثبت رسیده است.

یوسفی افزود: با توجه به مشکلات به‌وجودآمده در تالاب انزلی، اقداماتی برای حفاظت و احیای این تالاب ارزشمند صورت گرفت و بنا به درخواست دولت جمهوری اسلامی ایران، آژانس همکاری‌‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا)، پشتیبانی خود را در اجرای پروژه‌های مطالعه مدیریت یکپارچه برای حفاظت از اکوسیستم تالاب انزلی و پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی در دو فاز عملیاتی کرده است.

 مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست ادامه داد: در این برنامه آموزشی، تعدادی از همکاران این پروژه می‌کوشند اقدامات انجام‌شده و دستاوردهای آن را برای علاقه‌مندان و کارشناسان ذی‌ربط تبیین نمایند.

شرکت برای عموم در این برنامه از زنگ آموزش آزاد است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن