آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائران رضوی در نوروز 98

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: آمادگی بالایی برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در ایام نوروز امسال به جهت پایداری جریان گاز طبیعی در مشهد وجود دارد.

سیدحمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر حضور نزدیک به 10 میلیون زائر بارگاه مطهر رضوی در ایام نوروز امسال در مشهد مقدس، آمادگی لازم برای تامین انرژی گرمایشی این بخش انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که اداره گاز منطقه ثامن (هشت) مشهد، 137 هزار و 452 مشترک دارد، افزود: با توجه به استقرار بیشتر هتل آپارتمان ها و مراکز خدمات‌رسانی همانند رستوران ها و …. پیرامون حرم رضوی، شاهد سیر صعودی مصرف گاز در ایام نوروز خواهیم بود.

فانی گفت: برای تامین رفاه و خدمت رسانی بهتر در ایام نوروز، تمام نیروهای امداد و کشیک شرکت گاز بصورت 24 ساعته آمده خدمت رسانی هستند. با برنامه ریزی های انجام شده هیچ محدودیتی برای مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف مصرفی در روزهای پیش رو وجود نخواهد داشت. همچنین مرکز دیسپچینگ شرکت گاز استان نیز در این ایام میزان فشارگاز و مصارف ایستگاه های گاز شهری را بصورت لحظه ای رصد و اندازه گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: مشترکین گرامی می توانند برای ثبت نظرات و اعلام اتفاقات در حوزه گاز طبیعی با تلفن امداد 194 شرکت گاز استان تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ خراسان رضوی رتبه اول شبکه گذاری گاز و رتبه دوم تعداد مشترکین در کل کشور را داراست.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن