سرعت بخشیدن گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی، در راستای تحقق شعار سال

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در سال جاری با سیاستگذاری صورت‌گرفته، شرکت گاز استان یزد قصد دارد گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی استان را سرعت بخشیده و به فرموده مقام معظم رهبری همت خود را برای رونق تولید داخلی و سربلندی ایران اسلامی مضاعف کند.

علی اکبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در دیدار با رئیس دیوان محاسبات استان یزد ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: علیرغم وجود تنگناهای موجود در سال گذشته و به برکت وجود سیاست برنامه محوری در این شرکت و با حضور پرسنل جوان و کارآزموده، توسعه شبکه‌های گازرسانی و ارائه خدمات مستمر طبق اهداف از پیش تعیین شده محقق شد.

در پایان، مدیر عامل شرکت گاز استان از دیوان محاسبات به عنوان مشاور امین و سهول الوصول شرکت گاز در راستای عمل به تکالیف قانونی نام برد و بر تلاش این شرکت بر قانون گرایی توام با سلامت کاری تاکید کرد.

در ادامه، افلاطون زاده رئیس دیوان محاسبات استان یزد هدف دیوان محاسبات را کمک و همراهی با دستگاه های اجرایی در انجام امور محوله بر اساس ضوابط، مقررات و قوانین موجود دانست و تاکید کرد چنانچه مشکلات و تنگناهایی در زمینه اجرای قوانین و مقررات و تطابق آن با عملکرد موجود مشاهده شود به آن سازمان منعکس می شود تا با مکاتبات لازم با مراجع ذیربط، تنگناها به راحتی گشایش یافته و عملیات اجرایی دچار وقفه نشود.

وی با بیان اینکه به منظور تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی، کمیته ها و کارگروه های تخصصی در دیوان محاسبات تشکیل شده، افزود: یقین داریم تنوع قوانین، ضعف در اجرا را به دنبال داشته ولیکن در کنار آن ظرفیت هایی نیز برای پیشبرد امور بوجود آمده و مستشاران دیوان محاسبات آماده ارائه راهکارهای قانونی به منظور شناسایی این ظرفیت ها و اصلاح قوانین و همچنین راهنمایی در جهت رعایت حداکثری قوانین جاریه هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن