تسریع تعمیر کارخانهNGL1200 گچساران

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ بر تسریع در تکمیل تعمیرات اساسی این کارخانه تاکید کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سعید کوتی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از همکاران تلاشگر مدیریت تعمیرات و تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر تسریع در تکمیل کارهای باقیمانده با رعایت کامل نکات ایمنی و زیست محیطی تاکید نمود.

وی، خاطر نشان کرد: کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ از تاسیسات مهم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است و بخشی از خوراک پتروشیمی بندر امام را تامین می‌کند به همین دلیل انجام تعمیرات اساسی آن با مشارکت پتروشیمی بندر امام در حال انجام است.

 در این بازدید که معاونان و کارشناسان مدیریت تولید و مسئولان و کارشناسان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی نیز حضور داشتند ضمن بازرسی از کارخانه از نزدیک فرآیند تعمیرات اساسی آن مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع مشکلات و موانع موجود تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به منظور پایش و اطلاع دقیق از وضعیت عملکرد تاسیسات و کارخانه ها جهت آمادگی همیشگی برای رسیدن به تولید حداکثری از مناطق عملیاتی شرکت های بهره برداری تابع بازدید می‌کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن