در سیل امسال هم جریان انتقال نفت پایدار ماند هم کمک به سیلزدگان

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تاکید کرد: در جریان سیل امسال علاوه بر بار مسئولیت سنگین استمرار و پایداری عملیات انتقال نفت خام به پالایشگاه ها و فرآورده های نفتی به کل کشور، به نحو چشمگیری در کمک به سیل زدگان نیز مشارکت داشتیم.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران،‌ عرب یار محمدی مدیرعامل شرکت در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با بیان اینکه حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به وسعت حوزه عملیاتی که در کل کشور وجود دارد گسترده است افزود: این حوزه با توسعه نظام شهرنشینی و گسترش شهرها در سالهای اخیر بیشتر توسعه یافته است.

مهندس عرب یارمحمدی تاکید کرد: در جریان سیل امسال علاوه بر بار مسئولیت سنگین استمرار و پایداری عملیات انتقال نفت خام به پالایشگاه ها و فرآورده های نفتی به کل کشور، به نحو چشمگیری در کمک به سیل زدگان نیز مشارکت داشتیم.

وی فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی را از دو طریق فرهنگ سازی و جلب مشارکتهای مردمی عنوان کرد و گفت: برای فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات مهمی همچون ساخت فیلم، مستند و تیزرهای تلویزیونی با موضوع معرفی شرکت و رعایت حریم و … انجام شده است.

عرب یارمحمدی افزود: شناخت گروه های جمعیتی ساکن در حریم خطوط و اطلاع رسانی و توزیع پکیج های فرهنگی در میان همجواران خطوط از دیگر اقدامات در این زمینه است

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن