اتصال 564 روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور

 بنا بر اعلام مسوولان اداره گاز استان زنجان، 564  روستای این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با عنایت خداوند متعال و با احتساب 31 پروژه روستایی قابل افتتاح در هفته دولت، مجموع روستاهای بهره مند از گاز در سطح استان زنجان به 564 روستا رسید.

وی با اشاره به اینکه برای طرح های روستایی قابل افتتاح، اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 872 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: با این اقدام، 4 هزار و 177 خانوار در هفته دولت، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از افتتاحیه های هفته دولت، ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان از 82.7 درصد به  84.6 درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول تعداد کل روستاهای استان را 910 روستا اعلام کرد و گفت: به همت کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان، در حال حاضر 131 روستا در دست طراحی و 48 روستا در دست اجرا است که با تامین اعتبارات لازم ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان، تا پایان امسال به بیش از 91 درصد می رسد.

احمدلو از بهره مندی 100 درصدی خانوارهای شهری استان زنجان از نعمت طبیعی گاز خبر داد و  درصد برخورداری خانوارهای شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی را 94.4 درصد اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان افزود: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که امیدواریم همواره متحول تر از سال های گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برداریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن