ضرورت تعامل بیش از پیش شرکت های بهره بردار با محیط پیرامونی

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعامل بیش از پیش شرکت های بهره بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.

احمد محمدی روز سه شنبه 12 شهریورماه 1398 به همراه تعدادی از مدیران این شرکت از منطقه گوره، چندراهه گناوه، خطوط لوله صادراتی مسیر و مخازن ذخیره سازی پتروامید آسیا در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین کارخانه و تاسیسات تزریق گاز مارون و واحد بهره برداری شماره-5 مارون بازدید کرد.

وی در این بازدید بر توجه به نیروی انسانی و شنیدن بدون واسطه دغدغه های آنها و بررسی میدانی مشکلات این همکاران اعم از مشکلات پرسنلی، بهداشتی، ایمنی و خدماتی و رسیدگی و حل مشکلات موجود در این زمینه ها تاکید کرد.

مهندس محمدی در جلسه ای با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران وضعیت این تاسیسات و پروژه های در دست اجرا و موثر در فرایند تولید بویژه تلمبه خانه حیاتی گوره را بررسی و بر تسریع در انجام این پروژه ها تاکید نمود.

در این نشست، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جانشین مدیر عامل و روسای ادارات مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گزارشی از وظایف و عملکرد و برنامه های آتی تاسیسات صادرات نفت ارائه دادند.

مهندس محمدی اظهار داشت: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت در جهت افزایش توان اقتصادی است اما مجموعه شرکت های بهره بردار باید ضمن اجرای وظایف محوله تمام تلاش و سعی خود را در جهت تعامل و اجرای مسولیت های اجتماعی به بهترین شکل ممکن به کار گیرند.

وی، با تاکید بر رعایت ایمنی و حفاظت از تاسیسات گفت: امانتی که امروز در دست ماست متعلق به ملت ایران است لذا وظیفه سنگینی در راهبری این تاسیسات و حفظ آنها متوجه ما می باشد.

مهندس محمدی همچنین با جانشین مدیر منطقه بهرگان دیدار و بر لزوم تعامل فی مابین تاکید کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن