اجرای بیش از 590 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان غربی

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 590 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی اجرا شده است.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: با اجرای این حجم از شبکه، میزان شبکه و خط انتقال اجرا شده در کل استان در مجموع به بیش از 14 هزار و 235 کیلومتر رسیده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی با اشاره به نصب 6 هزار و 155 انشعاب گاز طبیعی در سالجاری افزود: هم اکنون انشعابات نصب شده استان به 439 هزار و 232 مورد رسیده است.

شیخی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 12 هزار و 425 مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است، تعداد کل مشترکین استان را 956 هزار و 848 اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر تدوام گازرسانی به مناطق محروم از این نعمت خدادادی گفت: باوجود فرا رسیدن فصول بارندگی در این استان، عملیات گازرسانی متوقف نشده و با جدیت تمام در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات و همچنین همکاری مردم و نهادهای خدمات رسان، نهضت گازرسانی در آذربایجان غربی با شتاب بیشتری ادامه یابد.

شیخی در خاتمه مجموع تعداد واحدهای مسکونی شهری و روستایی برخوردار از گاز طبیعی در استان را یک میلیون و 73 هزار و 578 واحد ذکر کرد و افزود: 13 هزار و 165 واحد از این تعداد در سالجاری به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن