ارائه گزارش تفحص از انتقال آب سد زولای سلماس به قره‌باغ ارومیه

گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از انتقال آب سد زولای شهرستان سلماس به قره‌باغ ارومیه در نشست کمیسیون کشاورزی ارائه می‌شود.

بررسی نظام تخصیص آب در کشور با حضور مسوولین وزارتخانه‌های نیرو، جهادکشاورزی، کشور، سازمان حفاظت محیط ‌زیست ، شورای‌عالی استان‌ها، سازمان برنامه و بودجه و سازمان هواشناسی کشور در دستور کار نشست (روز دوشنبه 8 مهرماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور  و گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از انتقال آب سد زولای شهرستان سلماس به قره‌باغ ارومیه در نشست روز سه شنبه 9 مهرماه به کمیسیون ارائه می‌شود.

گفتنی است ادامه طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور مسوولین وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، بانک کشاورزی، مرکز پژوهش‌ها در نشست روز سه شنبه کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن