نشت یابی بیش از 3 هزار کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از 3292 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سال 98 خبر داد.

سردار اسماعیلی هدف از انجام عملیات نشت یابی را شناسایی و ثبت  نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع  نشتی دانست و افزود: پس از شناسایی موارد نشتی، از سوی تیم های نشت یابی، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی اعلام، و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی با توجه به لزوم تداوم خدمات گازرسانی و تامین مستمر گاز طبیعی برای مشترکین این مهم را منوط به شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز و رفع هرگونه نشتی های موردی و احتمالی برشمرد، گفت: در 6 ماهه نخست امسال؛ بیش از 3292 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود 110 هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

اسماعیلی در پایان با تاکید بر جدی گرفتن نشت گاز ، به مشترکین عزیز توصیه کرد: به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل 6 ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن