پالایشگاه شازند سوخت کم گوگرد تولید خواهد کرد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی گفت: پالایشگاه امام‌خمینی(ره) شازند تامین سوخت کم گوگرد برای ناوگان دریایی کشور را در دستور کار خواهد داشت.

مهندس علیرضا صادق آبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عاملان قدیم و جدید پالایشگاه شازند با بیان اینکه هم اکنون این شرکت به عنوان یک برند در بازارهای صادراتی مطرح است، گفت: تامین سوخت کم گوگرد برای ناوگان دریایی کشور توسط این پالایشگاه انجام و برای استفاده در اختیار ناوگان دریایی کشور قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین امیدواریم با فعالیت مدیرعامل جدید برخی مسایل و مشکلات موجود نیز مرتفع شود.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی پالایشگاه امام‌ خمینی(ره) شازند، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه تنوع محصولات تولیدی و فرآورده های صادراتی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند باید افزایش یابد، افزود: تامین سوخت کم گوگرد برای ناوگان دریایی کشور توسط این پالایشگاه انجام و برای استفاده در اختیار ناوگان دریایی کشور قرار خواهد گرفت.

مهندس صادق آبادی با تقدیر و تشکر از خدمات مهندس امین در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ادامه داد: تصمیم بر این شد تا از تجربه گرانقیمت مهندس امین که حاصل مدیریت در سه پالایشگاه بزرگ کشور است در سمت مدیرعاملی پالایشگاه آبادان بهره گرفته شود.

وی افزود: همچنین مهندس رمضان پور شناخت و تجربه کافی از صنعت پالایش کشور دارد و خدمات ارزنده ای در پالایشگاه بندرعباس در زمینه تولید بنزین، طرح های عملیاتی و بهبود فرآیند داشته است که می تواند جایگزین مناسبی برای مهندس امین باشد.

مهندس علیرضا امین نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران ستادی و عملیاتی و همکاران واحدهای مختلف پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در این شرکت گفت: با همکاری و همدلی کارکنان پالایشگاه تعمیرات اساسی واحدهای قدیمی با موفقیت به پایان رسید و برای انجام تعمیرات اساسی واحدهای فاز 2 نیز آمادگی وجود دارد.

وی اظهار کرد: پالایشگاه شازند از نظر تکنولوژی و فرآورده های تولیدی نسبت به سایر پالایشگاه های کشور از وضع مناسب تری برخوردار است و مشکل توسعه ای و بهبود فرآیندی در این پالایشگاه وجود ندارد.

مهندس رمضان پور نیز در ادامه این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس امین در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و اعتماد صورت گرفته از سوی مهندس صادق آبادی برای حضور وی در این سمت گفت: تلاش خواهیم کرد با وحدت رویه و همکاری و همدلی کارکنان و بهره مندی از دستورالعمل ها و الزامات و شاخص های زیست محیطی اهداف تعریف شده برای پالایشگاه شازند را محقق سازیم

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن