نامه کمیسیون عمران به حناچی درباره واگذاری املاک

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اخیرا کمیسیون عمران مجلس در نامه ای رسمی به شهردار تهران، خواستار ارائه گزارش و توضیحات لازم درباره مسئله واگذاری املاک و اراضی پایتخت شد، حال ما منتظر ارسال گزارش به مجلس هستیم.

محمدرضا رضایی کوچی از ورود کمیسیون عمران مجلس به موضوع طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد و گفت: این طرح تحقیق و تفحص در شرایط کنونی در کمیسیون در حال بررسی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محور اصلی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، عملکرد این نهاد در دوره مدیریت جدید در بحث واگذاری املاک و اراضی پایتخت است.

مجلس خواستار دریافت گزارش درباره واگذاری املاک است

وی گفت: اخیرا کمیسیون عمران مجلس در نامه ای رسمی به شهردار تهران، خواستار ارائه گزارش و توضیحات لازم درباره مسئله واگذاری املاک و اراضی پایتخت شد، حال ما منتظر ارسال گزارش به مجلس هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: اطلاعات ارائه شده در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران قرار می گیرد تا نمایندگان مربوطه درباره این مسئله تصمیم گیری کنند، پس از آن در صورت عدم اقناع نمایندگان، نشست ویژه کمیسیون برگزار می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن