شرکت نفت فلات قاره ۲ تفاهمنامه همکاری نوآوری امضا کرد

شرکت نفت فلات قاره در حاشیه رویداد فناوری و نوآوری وزارت نفت، ۲ تفاهمنامه همکاری نوآوری با یک شرکت شتاب دهنده امضا کرد.

تفاهمنامه همکاری نوآوری و فن آوری با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت های استارتاپی و همچنین تفاهم نامه همکاری نوآوری، فن آوری و شتاب دهی با رویکرد خلق ایده استارتاپی با موضوع اندازه گیری جریان سرچاهی با استفاده از فناوری، ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) در حاشیه رویداد فناوری و نوآوری وزارت نفت بین شرکت نفت فلات قاره و شرکت شتاب دهنده صماتک در محل پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

تفاهم نامه همکاری نوآوری و فن آوری با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت های استارتاپی بین علیرضا سلمان زاده؛ مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و علی صادقی مجرد؛ مدیرعامل شرکت شتاب دهنده صماتک امضا شد.

تقویت و توسعه همکاری های فی مابین باهدف رفع نیازهای شرکت نفت فلات قاره با استفاده از راهکارهای نوآورانه و خلاقانه توسط شتاب دهنده و به کارگیری دانش فنی و فن آوری روزآمد جهت پاسخگویی به چالش های شرکت و ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور تجاری سازی ایده ها و راهکارهای پیشنهادی شتاب دهنده موضوعات اصلی این تفاهم نامه هستند.

براساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری نوآوری و فن آوری به مدت ۳ سال از تاریخ امضا اجرا خواهد شد.

سلمان زاده در خصوص این تفاهمنامه گفت: شرکت نفت فلات قاره برنامه ریزی اساسی ای در خصوص همکاری های نوآوری و فن آوری با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها انجام داده و در این راستا فهرست نیازمندی های شرکت در حوزه های مختلف تهیه شده است.

وی افزود: براساس این نیازسنجی حدود ۲۰ تجهیز اساسی مشخص شده که مستقیما در تولید شرکت موثر هستند و درحال حاضر پیگیر انعقاد قرارداد جهت تهیه این تجهیزات هستیم.

سلمان زاده شرکت های شتاب دهنده را محور موثری برای هماهنگی میان شرکت های دانش بنیان و صاحبان صنایع خواند و اظهار امیدواری کرد که به کمک این تفاهم نامه در فرصت کوتاهی به صورت هدفمند با شرکت های دانش بنیان قرارداد همکاری امضا شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، همچنین تفاهم نامه همکاری نوآوری، فن آوری و شتاب دهی با رویکرد خلق ایده استارتاپی با موضوع اندازه گیری جریان سرچاهی با استفاده از فناوری میان ابوالفضل وروانی فراهانی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران، محمد حسین دانشفر، مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران و محمد امین امین، نماینده گروه استارتاپ soft sensor شتاب دهنده صماتک امضا شد. مدت این تفاهم نامه ۳ سال از تاریخ امضا در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن