ارسال ۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد هفت درصدی همراه بوده است.

عبدالله گیتی‌منش طی بازدیدی از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، ضمن آشنائی با فرآیندهای تولید برق در این نیروگاه، از ذخیره سازی مطلوب نفتگاز در مخازن نیروگاه خبر داد.

گیتی‌منش در این بازدید که اعضای کمیته پ‍ژوهش منطقه نیز همراه او بودند، اظهار کرد: تامین سوخت این نیروگاه یکی از مسئولیت‌های مهم پخش منطقه کردستان است که باتوجه به محدودیت‌های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال، تامین سوخت مایع نیروگاه به عنوان تامین کننده برق استان، بسیار حائز اهمیت است.

وی به میزان مصرف و موجودی سوخت مایع نیروگاه اشاره و تصریح کرد: باتوجه به روند افزایشی مصرف سوخت مایع نیروگاه، تمام تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تامین مطلوب و به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه سنندج است.

گیتی منش با اشاره به ارسال روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه و تردد روزانه ۵۱ دستگاه نفتکش جهت حمل این میزان فرآورده، خواستار تخلیه به موقع نفتکش‌ها جهت افزایش کارائی بخش حمل ونقل منطقه و انجام آزمایشات میدانی کیفیت سوخت ازطریق اپراتورهای نیروگاه شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در پایان مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ضمن قدردانی از زحمات، همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در تامین به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه، آمادگی خود را جهت تخلیه به موقع و شبانه‌روزی نفتکش‌ها و همچنین تامین مسائل رفاهی جهت رانندگانی که در نوبت تخلیه هستند اعلام کردند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن