مقام اولی دانشگاه صنعت نفت در رویداد دانشجویی پتروتست

در رویداد دانشجویی پتروتست دانشگاه صنعت نفت موفق گردید مقام اول در چالش فلرهای گازی و مقام دوم در دو چالش دیگر را کسب و در مجموع کل ۴ چالش ارائه شده، حائز رتبه نخست گردد.

این رویداد دانشجویی یکی از بخش‌های تعریف شده در پترولیوم تیکاف در زمینه رویدادهای نوآوری وزارت نفت بود که در آن 35 گروه دانشجویی از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رویداد دانشجویی پتروتست برای نخستین بار در سطح وزارت نفت با هدف رشد استعدادهای جوان و پویای کشور، توسعه شایستگی‌های رفتاری حوزه کسب و کار، واکاوی چالش‌های صنعت نفت و ارائه طرح‌های نوآورانه در جهت رفع چالش‌ها، با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی شریف (گروه المپیاد مهندسی نفت) و شتاب‌دهنده آما در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید.

 در این اولین رویداد نوآوری و فناوری وزارت نفت که از 23 تا 25 آذر ماه برگزار گردید، دانشگاه صنعت نفت موفق گردید مقام اول در چالش فلرهای گازی و مقام دوم در دو چالش دیگر را کسب و در مجموع کل ۴ چالش ارائه شده، حائز رتبه نخست گردد.

این رویداد دانشجویی یکی از بخش‌های تعریف شده در پترولیوم تیکاف در زمینه رویدادهای نوآوری وزارت نفت بود که در آن 35 گروه دانشجویی از سراسر کشور با شعار «شکوفایی هسته‌های مسئله‌محور جوانان» به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش «انرژی امروز» از دانشگاه نفت، دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در قالب 6 تیم دانشجویی از دانشکده‌های نفت آبادان و اهواز به همراه اعضای هیات علمی به عنوان سرپرست، در کارگاه‌های مختلف آموزشی مهارت‌های حل مسئله، تهیه مدل کسب و کار و مهارت ایده توسط افراد خبره استارت‌آپی شرکت نمودند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن