روال عادی عرضه سوخت در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: عرضه سوخت در مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی طبق روال عادی ادامه دارد و با ذخیره سازی مناسب فرآورده، آمادگی کامل برای تامین سوخت موردنیاز مردم و نیروهای امدادی وجود دارد.

جواد بلندی گفت: خوشبختانه زلزله صبح امروز (پنجشنبه، ١٢ دی ماه) در سنگان از توابع خواف در استان خراسان رضوی تلفات جانی نداشته و به تاسیسات منطقه از جمله جایگاه های عرضه سوخت آسیبی نرسیده است.

وی افزود: ذخایر سوخت منطقه کاملا مطلوب بوده و عرضه سوخت در منطقه طبق روال عادی در جریان است و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز سوخت اضافی موردنیاز مردم و نیروهای امدادی تامین و ارسال شود.

بلندی تاکید کرد: همکاران ما در آماده باش کامل بوده و نیروهای امدادی نیز به منطقه سنگان اعزام شده اند.

ارسال ۲  هزار لیتر سوخت هوایی به مناطق  زلزله زده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی نیز در گفت وگو با شانا از ارسال ۲ هزار لیتر سوخت Gp۴ به مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی از طریق منطقه تربت حیدریه خبر داد.

علی اصغر اصغری گفت: ذخایر منطقه مطلوب بوده و با توجه به این که سوخت موردنیاز فروشندگی های روستایی و عشایری منطقه نیز از قبل تامین شده است، هم اکنون هیچ کمبودی در این باره وجود ندارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هیچ کدام از تاسیسات منطقه از جمله جایگاه ها و فروشندگی ها در جریان زلزله امروز دچار آسیب دیدگی نشده و آمادگی کامل برای تامین سوخت موردنیاز مردم و نیروهای امدادی در مناطق زلزله زده وجود دارد.

زلزله ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر ساعت هفت و ۵۹ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه، ۱۲ دی ماه) استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی – حوالی سنگان را لرزاند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن