عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه‌آهن سنندج آغاز شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اعلام کرد که مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث ایستگاه راه آهن سنندج با حضور معاون وزیر راه و شهر‌سازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، استاندار کردستان و جمعی از مردم و مقام‌های استانی و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد.

بهرام نصراللهی‌زاده افزود: در این مراسم مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور و استاندار کردستان در سخنان خود ضمن تشریح وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح احداث راه آهن همدان ـ سنندج، به صورت ویژه مراتب قدردانی و تشکر خود را از دکتر نوبخت و مجموعه سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل توجه ویژه و تخصیص اعتبار قابل توجه به این طرح ابراز نمودند.

نصراللهی‌زاده در ادامه اظهار داشت: این مراسم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ملی و استانی و افکار عمومی منطقه داشت و گزارش این پروژه هم در قالب مصاحبه اختصاصی در اختیار رسانه‌های گروهی گذاشته شد.

به گزارش «انرژی امروز» از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، وی اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به بهره‌بردای برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن