نشست معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت برگزار شد

نشست تخصصی معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت با حضور نمایندگانی از شرکت‌های دولتی، خصوصی و کارشناسان این حوزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. در این نشست شبکه مسائل معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت به بحث گذاشته شد.

در سری نشست های کارگروه های تخصصی کنگره سیاستگذاری انرژی اولین نشست تخصصی کارگروه بالادستی نفت و گاز در تاریخ 7 بهمن ماه برگزار شد. در این دوره موضوع نشست‌های تخصصی کارگروه بالادست نفت‌و‌گاز، معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت است. در این نشست نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، چند شرکت خصوصی و کارشناسان این حوزه حضور داشتند. هدف از برگزاری این نشست تشریح شبکه مسائل معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت و بررسی اولویت‌های اصلی رسیدگی به این مسائل جهت رفع موانع تولید در صنعت نفت بود.

لازم به ذکر است که این جلسات به صورت ماهانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و نتایج آن در کنگره سیاستگذاری انرژی که در تاریخ 2 و 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد به مسئولین مرتبط منتقل می‌شود. متولیان برگزاری این کنگره نیز اندیشکده سیاستگذاری امیرکبیر و اندیشکده نفت و انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند که مسئولیت اجرایی و محتوایی کنگره را بر عهده دارند.

محورهای اصلی نشست شامل جایگاه ایران در ایجاد کسب و کار در دنیا، سهم تولید داخل تجهیزات صنعت نفت در ایران و پتانسیل‌های موجود در این حوزه و بررسی شبکه مسائل معضلات تولید داخل تجهیزات صنعت نفت بود. در این نشست جناب آقای مهندس محمدرضا محمدخانی رئیس اسبق امور زیربنایی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جناب آقای سعید کوتی مدیر تولید شرکت مناطق نفتخیز جنوب، جناب آقای صدیق عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و نمایندگانی از شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌های مطرح کشور و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن