آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی 23 پروژه عظیم گازرسانی

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری و عملیات اجرایی 23 پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر 2700 میلیارد تومان و 900 میلیون یورو از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران آغاز شد.

بهرام صلواتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در دهه فجر امسال، ۷ پروژه احداث خطوط انتقال گاز با مبلغی معادل ۸۳۳ میلیارد تومان و 285 میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این ایام فرخنده، عملیات اجرایی 5 پروژه احداث خطوط انتقال گاز نیز با مبلغ 1380 میلیارد تومان و 418 میلیون یورو آغاز خواهد شد.

صلواتی در ادامه به دیگر پروژه‌های در دست افتتاح یا عملیات اجرایی در این ایام اشاره کرد و گفت: در این ایام با شکوه، ۴ ایستگاه تاسیسات تقویت فشار گاز با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان و 99 میلیون یورو و نیز، عملیات اجرایی ۵ ایستگاه دیگر با هزینه‌ای حدود 490 میلیارد تومان و بیش از ۶۱ میلیون یورو آغاز خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در پایان، تصریح کرد: در این ایام، بهره‌برداری از 1 واحد دیسپچینگ و مخابرات و ۱ واحد ابنیه، راه و مراکز بهره‌برداری با هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیارد تومان و بیش از ۸ میلیون یورو نیز آغاز خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن