بهره مندی گاز روستایی شهرستان ماسال به بالای 99 درصد رسید

در دهه مبارک فجر 98 همزمان با افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای چسلی و اسبه ریسه، درصد بهره مندی گاز روستایی ماسال به بالای 99 درصد رسید.

مراسم گازرسانی به 2 روستای کوهستانی و صعب العبور چسلی و اسب ریسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده، فرماندار و امام جمعه شهرستان ماسال برگزار شد.

در این مراسم، قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن قدردانی از مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان، گفت: ما با تمام مشکلات توانستیم گاز، این نعمت برزگ را به همه نقاط استان و شهرستان ماسال برسانیم و این افتخاری بزرگ برای نظام و مسئولین خدوم است.

وی خدمت برای مردم را توفیقی بزرگ دانست و گفت: طبعا تمام خدمات و اقدامات انجام شده به برکت نظام جمهوری اسلامی محقق شده و امیدوارم در آینده شاهد حل تمام مشکلات پیش رو باشیم.

در ادامه، وحید پورحضرت فرماندار ماسال ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند شرکت گاز استان گفت: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم یک خدمت بسیار بزرگ دیگر از نظام جمهوری اسلامی به مردم عزیز می باشد که با همکاری همه دولت مردان تلاشگر محقق شده است.

همچنین در این مراسم، مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با تبریک گازرسانی به روستاهای شهرستان ماسال گفت: با گازرسانی به 2 روستای چسلی و اسب ریسه با جمعیت 155 خانوار، همه 81 روستای بالای 20 خانوار ماسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

حسین اکبر اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها در مجموع بیش از 9.6 میلیارد ریال هزینه و بالغ بر  7 کیلومتر شبکه گذاری شده است.

مشعل گازرسانی به 5 روستای شهرستان رودبار برافروخته شد

همچنین طی مراسم دیگری با حضور فرماندار و امام جمعه رودبار و جمعی از مسئولین شرکت گاز استان گیلان، مشعل گاز در روستای ویه از توابع شهرستان رودبار برافروخته شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به 5 روستای شهرستان رودبار اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای مذکور با جمعیتی بالغ بر 413 خانوار، بیش از 24 میلیارد ریال هزینه شده است.

حسین اکبر گفت: با گازدار شدن این روستاهای کوهستانی و صعب العبور در دهه فجر امسال، مجموع روستاهای گازدار رودبار به 136 روستا افزایش یافته و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به 92.2درصد رسیده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، همچنین در این مراسم، محمد صالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت و پرسنل شرکت گاز جهت گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی استان، برخوردار شدن همه مردم از نعمت گاز طبیعی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن