افتتاح 543 پروژه گازرسانی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از گازرسانی به 205 روستا و 183 واحد صنعتی و تولیدی و آغاز عملیات اجرایی به 149 روستا در استان خراسان جنوبی در دهه فجر سال جاری خبر داد .

سید محمود هاشمی اظهار داشت: شرکت گاز خراسان جنوبی تاکنون اقدامات قابل قبولی را در بخش گازرسانی به شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی در خراسان جنوبی انجام داده است.

وی با اشاره به بهره برداری از گازرسانی به 205 روستا با هزینه حدود 177 میلیارد تومان تصریح کرد: با گازرسانی به این روستاها بیش از 11 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، همچنین تعداد 183 واحد صنعتی و تولیدی  نیز با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان در دهه فجر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرای احداث خط انتقال دیهوک نیز در دهه فجر سال جاری با اعتباری معادل 51 میلیارد تومان آغاز خواهد شد .

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 149روستای خراسان جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای پروژه های قابل کلنگ زنی در حوزه روستایی در دهه فجر امسال، حدود 177 میلیارد تومان پیش بینی می شود و در این راستا پتانسیل گازرسانی به 7 هزار و 300 خانوار ایجاد خواهد شد.

هاشمی همچنین از آغاز عملیات اجرای رینگ خطوط تغذیه در سطح استان جهت حفظ و پایداری شبکه گاز با پیش بینی اعتبار مورد نیاز 20 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری، 543 پروژه در حوزه گازرسانی با هزینه 452 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و یا آغاز خواهد شد که منابع مالی این پروژه ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن