گاز تمام مشترکین وصل است

خوشبختانه با وجود بارش برف شدید و سرمای زیاد در برخی استان‌ها، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و با حضور شبانه‌روزی تیم واکنش سریع و عملیاتی کارکنان و پرسنل، شرایط در تمامی استان‌ها به‌طور کامل تحت کنترل است.

محمد عسگری، سخنگو و رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر و با اشاره به گستردگی و شدت سامانه هوای سرد و بارشی که از چند روز گذشته وارد کشور شده است، اظهار داشت: در حال حاضر، گاز همه مشترکان در همه استان‌ها به‌ویژه استان‌هایی که در معرض سرما و بارش شدید برف هستند، وصل است و در هیچ نقطه‌ای، قطعی گاز گزارش نشده است.

وی با بیان افزایش بیش از ۲۰ درصدی مصرف گاز طی روزهای اخیر، ادامه داد: روز گذشته میزان مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری به حدود 590 میلیون مترمکعب در روز رسید که با رشد ۱۰۰ میلیون مترمکعبی روبرو بوده و پیش‌بینی می‌شود این میزان، امروز به ۶۰۰ میلیون مترمکعب افزایش یابد.

عسگری افزود: شرکت ملی گاز ایران با تداوم تولیدی پایدار و مستمر، کار انتقال و توزیع گاز را به رغم برودت شدید هوا در روزهای آتی، منسجم و هماهنگ ادامه داده و امیدوار است که همچون همیشه با همکاری خوب مردم عزیز، از این سرمای سخت نیز به سلامت عبور کند.

به گفته وی، مجموعه شرکت ملی گاز ایران از مبادی تولید، انتقال و توزیع همچنان منسجم و هماهنگ در حال انتقال گاز تولیدی به مبادی مصرف هستند و تا این لحظه با توجه به پایداری خوب گاز در این بخش‌ها، هیچ‌گونه افت فشاری در کشور مشاهده نشده و این روند به خوبی ادامه دارد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید، شدت برودت هوا طی چند روز آینده ادامه دارد که طبیعتا افزایش مصرف گاز مشترکین را در پی دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، وی در پایان، برای حفظ این پایداری، از مردم خواهش کرد و گفت: انتظار ما از عزیزان این است که برای این که بتوانیم این پایداری را حفظ و گاز را به تمامی سرشاخه‌های دوردست در جای‌جای کشور عزیزمان ارسال کنیم، همکاری بسیار خوبی که تاکنون نیز با شرکت ملی گاز ایران داشته و ما را ممنون خویش ساخته‌اند، همچنان ادامه دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن