برنامه های مهم پالایشگاه های نفت کشور بررسی شد

به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات مهندسی مربوط به بهینه سازی پارامترهای تولید، رفع تنگناهای عملیاتی و نوآوری در انجام عملیات پالایشی نشست تخصصی سالانه روسای مهندسی پالایش پالایشگاه‌های کشور برگزار شد.

همفکری در خصوص چشم انداز و تهدیدات پیش روی صنعت پالایش از جمله تامین سوخت های تولیدی پالایشگاه‌ها با کیفیت جهانی (IMO-2020 . Euro-5)، نحوه تامین کاتالیست های مورد نیاز، بهبود الگوی جامع پالایشی با تاکید بر موازنه تولید و مصرف فرآورده ها از دیگر محورهای این نشست بود که با حضور نمایندگان شرکت های پالایشی در ساختمان غدیر ستاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست سعید مداح مروج مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش، درباره وضعیت تولید و دورنمای صنعت پالایش سخن گفت و بر ضرورت برگزاری نشست های تخصصی در این سطح به عنوان بالاترین مرتبه علمی و فنی صنعت پالایش کشور به منظور مشارکت در تصمیم گیری و به کارگیری رایزنی های مربوطه در راهبری بهتر شرکت های پالایشی تاکید کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در ادامه موضوعاتی از جمله طراحی مهندسی و تاسیس واحد روغن سازی در شرکت پالایش نفت تبریز به منظور تولید روغن پایه گرید2 برای اولین بار در سطح کشور و خاورمیانه، نوآوری عملیاتی جهت تولید هگزان با گرید پلیمری و خوراکی در شرکت های پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، تهران و کرمانشاه و آخرین دستاوردهای راهبری و مهندسی در خصوص بخش جذب مولکولی واحد ایزومریزاسیون شرکت پالایش نفت تهران و بررسی آخرین وضعیت پروژه های تبدیل و بهبود کیفیت باقیمانده های سنگین نفت خام یا محصولات تحتانی واحدها در شرکت های پالایشی آبادان، اصفهان و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن