تامین سوخت مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی گفت: سوخت مورد نیاز مناطق زلزله‌زده قطور و زرآباد شهرستان خوی به طور کامل تامین شده است.

مرتضی بشیر درباره سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده  قطور و زرآباد اظهار کرد: سوخت کافی در انبار نفت خوی وجود دارد و هیچ کمبودی به لحاظ تامین سوخت مورد نیاز شهروندان و جایگاه‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ کدام از تاسیسات و جایگاه‌های مناطق زلزله‌زده دچار آسیب نشده است، افزود: در نخستین دقایق وقوع زلزله، سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده به‌صورت کاروانی از طریق نفتکش‌ها اعزام و سوخت‌رسانی به نحو مطلوب در تمامی جایگاه‌ها و فروشندگی‌ها در حال انجام است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به میزان کافی قبل از فرا رسیدن فصل سرما به نقاط سخت گذر شهرستان خوی ارسال و ذخیره‌سازی شده بود، تصریح کرد: تعدادی نفتکش حامل نفت سفید نیز به صورت اضطراری در روستاهای زلزله‌زده مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز، سوخت گرمایشی مورد نیاز مردم را تامین کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر ساعت ۹:۲۳ مورخ 4 اسفند ۱۳۹۸ حوالی شهر قطور خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند که زمین‌لرزه را مردم در شهرستان‌های ارومیه، تبریز، اسکو، سلماس و سهند نیز احساس کردند.لازم به ذکر است در عصر همان روز نیز ساعت ۱۹:۳۰، زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری زرآباد در عمق ۲۸ کیلومتری زمین گزارش شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن