در ایام نوروز فعالیت توزیع‌کنندگان گاز مایع بیشتر خواهد شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در ایام نوروز فعالیت توزیع‌کنندگان گاز مایع بیشتر خواهد شد.

سبحان رجب‌پور در نشستی با مدیران و توزیع‌کنندگان گاز مایع اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست استانداردسازی و ارائه خدمات و سرویس مطلوب‌تر به مصرف‌کنندگان است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش مسافرت‌ها به استان مازندران که از قطب‌های اصلی گردشگری کشور است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در بخش گاز مایع و سرویس دهی مطلوب به شهروندان از آمادگی بالائی برخوردار است.

سبحان رجب پور بیان کرد: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده، مورد خاصی در امر توزیع گاز مایع در سطح منطقه مشاهده نشده است و موزعان گاز مایع نهایت همکاری را با این شرکت دارند.

رجب پور اذعان کرد: تامین و توزیع گاز مایع، ایمن سازی تاسیسات و ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان و مسافران با نظارت دقیق کارشناسان و بازرسان ما در قالب گشت‌های محسوس و نا‌محسوس انجام می شود.

مدیر منطقه ساری رعایت اصول حرفه‌ای و ایمنی را از اولویت‌های شرکت‌های توزیع گاز مایع اعلام و تاکید کرد: رعایت استانداردها، ممانعت از شارژ کپسول‌های غیر مجاز، کالیبره کردن مستمر دستگاه‌های سیلندر پرکنی، تعویض شیر و سیلندرهای معیوب مد نظر بازرسان منطقه ساری است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، رجب پور با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در سطح منطقه وجود ندارد افزود: با توجه به ذخیره‌سازی این فرآورده در کشور و آمادگی شرکت‌های موزع و عوامل توزیع، به استقبال مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به آنها خواهیم رفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن