اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار که مدتی است به صورت آزمایشی در شهر زاهدان آغاز شده بود در تمامی شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه به اجرا در آمد.

محسن وزارتی با اعلام این خبر افزود: به منظور تامین رفاه حال شهروندان و حفظ شان و کرامت آنان، گازمایع به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار، درب منازل مشترکین توزیع می‌شود.

توزیع میدانی گازمایع متوقف شد

وی گفت: در جلسه مشترکی که با معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، مصوب شد، توزیع گاز مایع فقط به‌صورت اشتراکی توسط شرکت‌های موزع، درب منازل خانوارها توزیع شود و از توزیع میدانی آن جلوگیری شود و همچنین از این به بعد هیچ‌گونه سیلندر و تاسیساتی در میادین سطح شهر وجود نخواهد داشت.

خرید گازمایع با استفاده از کارت بانکی امکان‌پذیر شد

مدیر منطقه، ارائه کارت بانکی از سوی مشترکین در هنگام تحویل گاز مایع را الزامی خواند و گفت: توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سایت جدید تجارت آسان ثبت کرده‌اند، انجام خواهد شد و در صورتی که ثبت نام در این سامانه انجام نشده باشد با ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار، توزیع گاز مایع انجام می‌شود.

وزارتی خطاب به افرادی که تاکنون در سامانه توزیع نفت سفید ثبت نام نکرده اند نیز گفت: افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به آدرس اینترنتی https: newtejaratasan.niopdc.ir در قسمت نفت سفید، ثبت‌نام کنند.

وی ابراز داشت: به منظور سهولت ثبت‌نام در سامانه جدید تجارت آسان، فرم‌های ثبت نام از طریق عاملین توزیع گازمایع، درب منازل مشترکین توزیع خواهد شد که پس از تکمیل توسط آنان، اطلاعات خانوار توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در سامانه مذکور ثبت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: شرکت‌های توزیع کننده موظفند ظرف ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست، نسبت به توزیع گاز مایع، درب منازل مشترکین اقدام کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه گفت: ستاد مرکزی طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تشکیل شده و آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن