مشارکت یک میلیون و ٣٣١ هزار و ۵۵ نفر در مرحله دوم ثبت نام اقدام ملى

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام مشارکت بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسکن، مشارکت متقاضیان مسکن را در ١٨ شهر جدید اعلام کرد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که آمار کل پیامک هاى دریافتى تا ظهر امروز ٢٧اسفند، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است، میزان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتى به نشانى tem.mrud.ir را ۵٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد.

محمودزاده همچنین آمار ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملى مسکن را در ١٨ شهرجدید طبق آخرین آمار، ٨٧ هزار و ۴٩٨ نفر برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازى در بیان جزییات تعداد نفرات و عناوین شهرهاى جدید، توضیح داد: در استان اصفهان در شهرهای جدید بهارستان ۵٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢۶٢ نفر، در مجلسى نیز ٩۶ نفر ثبت نام کردند. همچنین در استان آذربایجان شرقى در شهر سهند ١۴٣٨۶ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام کرده اند.

به گفته وى، در استان سیستان و بلوچستان در شهر تیس ٩٧٠٣ نفر، در فارس شهر جدید صدرا ٢٢٧۶٨ نفر، در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر ۶١٨ و در شهر سیراف ١٩ نفر ثبت نام کردند.

همچنین در استان خراسان رضوى در شهرهاى گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بینالود ١٢۶ نفر، در استان خوزسان در شهرهای رامین ۵٠ و در شیرین شهر هفت نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت راه و شهرسازی، محمودزاده ادامه داد: در استان مرکزى در شهرهاى مهاجران ٢٧٠ و امیرکبیر۴٠ نفر، در استان قم در شهر جدید امیرکبیر ١٠٠۵٣ نفر، در استان تهران در شهرهاى پرند ١٣۴٣۵، هشتگرد ۵۴۴٧ و ایوانکى ٣٨۴ نفر و در استان سمنان در شهر ایوانکى ٩٢ نفر ثبت نام کرده اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن