زنجانی ها خدمات گاز را به صورت غیرحضوری دریافت می کنند

با توجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، پیشگیری و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، کنتورخوان‌های شرکت گاز استان زنجان تا اطلاع ثانوی به درب منازل شهروندان مراجعه نکرده و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه طبق تاکید شرکت ملی گاز ایران در مورد نحوه صدور صورتحساب گاز طبیعی؛ مقرر شده است تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری کنتور خوان ها و مامورین وصول مطالبات به درب منازل و مشترکین تجاری خودداری شود؛ افزود: قرائت کنتورهای گاز در شهر زنجان و دیگر شهرستان های این استان به صورت غیرحضوری و از طریق خود اظهاری شهروندان انجام خواهد شد.

موسی احمدلو تاکید کرد: مشترکین زیر پوشش شرکت گاز استان زنجان از مراجعه حضوری به این شرکت خودداری کنند چراکه زمینه و امکانات لازم برای ارتباط مشترکان با شرکت به‌صورت غیرحضوری پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند با بهره گیری از زیرساخت های مبتنی بر خدمات از راه دور مانند سامانه تلفن گویا، سامانه پیامکی و اپلیکیشن اندرویدی؛ نسبت به دریافت کارکرد شماره انداز دستگاه های اندازه گیری مشترکین اقدام کنند.

احمدلو تصریح کرد: در همین راستا صورتحساب های مشترکینی که رقم کارکرد دستگاه های اندازه گیری خود را اعلام کرده اند؛ پس از صحت سنجی کارکرد اعلامی؛ صرفا به صورت پیامکی اعلام خواهد شد.

وی گفت: سامانه اینترنتی این شرکت www.nigc-zanjan.ir برای ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و دیگر موارد فعال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان زنجان قابل‌نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است، ابراز داشت: مشترکین محترم می‌توانند برای دریافت، پرداخت و رویت قبوض و لینک به وب سایت به آدرسzanjan.artadaita.ir ، و یا این نرم‌افزار را از وب سایت شرکت گاز دانلود کنند.

احمدلو افزود: علاوه بر موارد بیان‌شده، شماره تلفن گویا به شماره 620 تا 33146600 به ‌صورت ۲۴ ساعته درخدمت مشترکین محترم است.

وی ادامه داد: شماره تماس 33146416 واحد کنتور خوانی نیز در اختیار شهروندان عزیز قرار دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان ابراز داشت: پرسنل امداد شرکت گاز با آمادگی کامل در کلیه نقاط استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکین گرامی بوده و شماره تلفن ۱۹۴ امداد برای موارد اضطراری در دسترس مشترکین است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن