مصرف بیش از ۳ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در کردستان

مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال ۹۸ با مصرف ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار مترمکعب گاز طبیعی، قدم به سال نو گذاشتند.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی هرسال با افزایش روبه‌رو بوده است، گفت: در سال ۹۷، مشترکان شرکت گاز استان کردستان با احتساب مصرف نیروگاه تا پایان سال، ۲ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۶۱ مترمکعب گاز مصرف کردند که این مصرف در سال ۹۸ به ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۵۹ مترمکعب رسید که افزایش ۱۸.۶ درصدی مصرف را نشان می‌دهد. 

وی به مصرف اسفندماه پارسال اشاره کرد و افزود: مقدار مصرف گاز طبیعی در اسفندماه سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با افزایش چهار درصدی روبه‌رو بوده و مصرف اسفندماه سال ۹۷، ۳۱۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۲۲ مترمکعب بوده که این مقدار در سال ۹۸ و با احتساب افزایش مصرف به ۳۲۲ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۲۶ مترمکعب رسیده است که افزایش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان همچنین به وضع مطلوب خدمات اشاره و اظهار کرد: در اسفندماه سال ۹۷، پر مصرف‌ترین روز ۱۹ اسفندماه با مصرف ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۲۷ مترمکعب بوده و این در حالی است که پرمصرف‌ترین روز پارسال متعلق به ۱۲ اسفندماه با مصرف ۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۹۱ مترمکعب بود که افزایشی سه درصدی را نشان می‌دهد.

فعله‌گری در ادامه ضمن قدردانی از مردم فهیم و مرزداران غیور استان کردستان به دلیل صرفه‌جویی مصرف گاز، اظهار امیدواری کرد که مردم این استان با ادامه همکاری‌های خود در استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه گاز، زمینه بهره‌مندی دیگر مناطق سردسیر استان و کشور از این نعمت الهی را فراهم کنند.

وی توسعه هر گونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکان دانست و از همراهی مردم شریف استان کردستان در مصرف بهینه گاز طبیعی در فصول سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان با اشاره به شرایط جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مراجعه حضوری کنتورخوان‌ها به درب منازل برای قرائت کنتور، از مشترکان گاز کردستان درخواست کرد که اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبها این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن