توقف مراجعه کنتورخوانان شرکت گاز سمنان به درب منازل

بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده بواسطه شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی عملیات کنتورخوانی شرکت گاز استان سمنان بدون مراجعه حضوری کنتورخوان آن انجام می‌شود.

علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اعلام این خبر گفت: هرچند بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تا اطلاع ثانوی قرائت کنتور‌های خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مراجعه حضوری انجام نمی‌شود، اما مشترکین عزیز برای اعلام رقم کنتور، دریافت  قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند؛ چراکه با برنامه‌ریزی انجام شده و تمهیدات در نظر گرفته شده مردم فرهیخته استان می‌توانند به آسانی و از طریق سامانه اینترنتی و پیامکی شرکت گاز، کلیه مراحل اعلام شماره کنتور، دریافت قبض و پرداخت آن را به صورت کاملا غیرحضوری پیگیری کنند.

شریفی نژاد تصریح کرد: ضمنا صورتحساب گازبها برای مشترکینی که رقم کنتور خود را از طریق این سامانه ها اعلام کنند، به صورت واقعی و برای سایر مشترکین، صورتحساب بر مبنای درصدی از سوابق مصرف دوره مشابه در سنوات گذشته صادر خواهد شد‌.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان، تاکید کرد: با توجه به اینکه  مهلت پرداخت قبوض صادره تمدید شده، لکن  توصیه ما این است که مشترکین عزیز قبض خود را در اولین فرصت بپردازند تا از انباشتگی مبالغ صورتحساب های گاز خود پیشگیری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن