۶.۵ میلیارد ریال کمک نفت و گاز مسجدسلیمان برای مقابله با کرونا

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با تامین تعدادی از دستگاه ها و اقلام مورد نیاز بهداشت و درمان این شهرستان به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان در مسیر مقابله با شیوع ویروس کرونا مشارکت کردند.

بر این اساس به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجسلیمان و با هدف مقابله با کرونا و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، اقلامی مانند دستگاه های گندزدای اتاق ایزوله اورژانس، بخش ایزوله تنفسی و واحد سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان،  دستگاه های کمک تنفس تهاجمی وغیر تهاجمی جهت بهبود حال بیماران بستری با مشکلات تنفسی خریداری شده است.

همچنین ١۵دستگاه تب سنج برای غربالگری بیماران در پایگاه های مستقر در سطح شهر در اختیار  مرکز بهداشت شهر و تجهیزات مصرفی پزشکی و محافظت فردی درجهت حفاظت و ایمنی پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان شهر دراختیار بیمارستان ٢٢بهمن قرار داده شد.

بر اساس این گزارش، رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز از ضدعفونی بیش از ۳۰ محله و منطقه در شهر مسجدسلیمان از سوی تیم های اعزامی این شرکت خبر داد.

سهراب ترکیان اظهار کرد: از روز نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران با تاکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تیم های ضدعفونی و گندزدایی به منظور مقابله با این ویروس و ضدعفونی کردن اماکن و ساختمان های اداری، تاسیسات صنعتی و غیرصنعتی این شرکت تشکیل شد.

وی افزود: همچنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات عام المنفعه از روزهای نخست تاکنون و به طور مستمر و برنامه اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان محلات و مناطق مختلف شهر توسط تیم های این شرکت ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

ترکیان تصریح کرد: گروه های متشکله از نیروهای اداره H.S.E و مدیریت خدمات نیز در یک برنامه مدون و مستمر تاکنون نسبت به ضدعفونی سازی و گندزدایی ۳۰ محله و منطقه شامل  خواجه آباد، بی بیان، نمره هشت، خیابان آزادی، باغ ملی، نفتون، هشت بنگله، کلگه، کوی ۲۲ بهمن، سی برنج، باشگاه مرکزی، چهاربیشه، نفتک- مال دولت، ریل وی، کولرشاپ و پشت برج اقدام کرده اند .

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: این عملیات با تبدیل کاربری یک دستگاه کامیون به خودروی مه پاش مجهز به مخزن ۴۰۰۰ لیتری فایبرگلاس، توربین بادی و قدرت مه پاش کردن محلول های ضدعفونی کننده تا شعاع ۸ متری در سه طرف کناری و ۳ متر ارتفاع جهت اجرای عملیات ضدعفونی کردن در خیابان های با عرض مناسب، تجهیز یک دستگاه خودروی بنز یونیماگ آفرود با مخزن ۱۵۰۰ لیتری و ژنراتور و کارواش با قابلیت عبور از مسیرهای فرعی و کم عرض، یک دستگاه خودروی ۲ کابین و بکارگیری ۱۵ دستگاه مه پاش دستی با ۱۵ نفر نیروی پیاده صورت می گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن