مصرف 3 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کردستان

مشترکین شرکت گاز استان کردستان در سال 98 با مصرف 3میلیارد و 15 میلیون و 542 هزار مترمکعب گاز طبیعی، قدم به سال جدید گذاشتند.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام این خبر و با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی در هرسال با افزایش روبرو بوده، گفت: در سال 97، مشترکین شرکت گاز استان کردستان با احتساب مصرف نیروگاه تا پایان سال، 2 میلیارد و 949 میلیون و 523 هزار و 961 مترمکعب گاز مصرف کردند که این مصرف در سال 98 به 3 میلیارد و 15 میلیون و 542 هزار و 359 مترمکعب افزایش یافته که 18 6 درصد افزایش مصرف را آشکار می‌کند. 

وی به میزان مصرف اسفندماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: میزان مصرف گاز طبیعی در اسفند ماه سال 98 نسبت به سال 97 با افزایش 4 درصدی روبرو بوده و مصرف اسفند ماه سال گذشته، 310 میلیون و 65 هزار و 822 مترمکعب بوده که این میزان در سال 98 و با احتساب افزایش مصرف به 322 میلیون و 576 هزار و 126 مترمکعب رسیده است که افزایش 4 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به وضعیت مطلوب خدمات اشاره کرد و بیان داشت: در اسفندماه سال 97، پر مصرف‌ترین روز 19 اسفندماه با مصرف 12 میلیون و 39 هزار و 927 مترمکعب بوده و این در حالی است که پرمصرف‌ترین روز سال گذشته متعلق به ۱۲ اسفندماه با مصرف 12 میلیون و 428 هزار و 491 مترمکعب بوده که افزایشی 3 درصدی را نشان می‌دهد.

فعله‌گری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم و مرزداران غیور استان کردستان به خاطر صرفه جویی که تاکنون در مصرف گاز انجام داده اند، اظهار امیدواری کرد که مردم استان با ادامه همکاری های خود در استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه گاز، زمینه بهره مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور از این نعمت الهی را فراهم سازند.

وی توسعه هر گونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکین عزیز ذکر کرد و از همراهی مردم شریف استان کردستان در مصرف بهینه گاز طبیعی در فصول سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان با اشاره به شرایط جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری کنتورخوان ها به درب منازل جهت قرائت کنتور، از مشترکین گاز کردستان درخواست کرد اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی 10008194 ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبها این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن