تعمیر روتور L.P. واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس

روتور Lp توربین واحد3 نیروگاه بندرعباس که پس از دمونتاژ توربین جهت انجام تعمیرات و تعویض پره به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال شده بود، پس از انجام مراحل تعمیرات تحویل نیروگاه شد.

روتور Lp توربین واحد ۳  نیروگاه بندرعباس که پس از دمونتاژ توربین جهت  انجام تعمیرات و تعویض پره به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردیده بود، پس از انجام مراحل تعمیرات شامل اکسید زدایی و انجام تست های غیر مخرب و مشخص شدن عیوب و همچنین ترمیم و تعویض همه پره های ردیف ۶  و انجام بالانس آن  پس از تلاش بی وقفه پرسنل و کارشناسان توانمند نیروگاه در راستای بررسی و بازدیدهای فنی از مراحل تعمیر و با همت متخصصین شرکت تعمیرات نیروگاهی تعمیر و وارد نیروگاه بندرعباس گردید .

این عملیات با حذف اکسیدهای آهن یا رسوبات تشکیل شده روی پره های توربین، مانع از کاهش راندمان یا عدم تعادل در پره های توربین می گردد و نقش مهمی را در افزایش کارآیی و طول عمر این تجهیزات مهم برعهده دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، خاطرنشان می سازد: با تلاش ایثارگرانه پرسنل خونگرم و با غیرت تعمیرات، بهره برداری و پشتیبانی و خدمات و…. که در سنگر نیروگاه مخلصانه در شرایط تحریم های ناعادلانه مشغول خدمت بوده و  در راستای تعمیرات اساسی این واحد ،عملیات مونتاژ توربین را انجام می دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن