تعمیر و سرویس هیدرولیک کوپلینگ و کلاچ یانگستروم نیروگاه بندرعباس

هیدرولیک کوپلینگ و کلاچ یانگستروم نیروگاه بندرعباس توسط متخصصین تعمیرات مکانیک بویلر نیروگاه حرارتی تبریز بازسازی گردید.

در راستای همکاری و تعامل بین نیروگاههای کشور و پیرو درخواست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان مبنی بر تعمیر هیدرولیک کوپلینگ و کلاچ یانگستروم نیروگاه بندرعباس ، پرسنل تعمیرات مکانیک بویلر نیروگاه تبریز با حمایت مدیرعامل و تکیه بر دانش فنی اقدام به تعمیر و بازسازی این قطعه حساس نیروگاهی نموده که پس از تحقق این امر برای استفاده به نیروگاه بندرعباس ارسال گردید.

مدیر نیروگاه حرارتی تبریز در این خصوص اظهار داشت: سالهاست که تعمیرات نیمه اساسی و اساسی نیروگاه حرارتی تبریز، توسط پرسنل تعمیرات این نیروگاه صورت می پذیرد و این امر در کنار دشواری های آن، تجارب و تخصص بالایی را در بین پرسنل این نیروگاه رقم زده است.

مهندس نیاپاک افزود: تعامل و همکاری در بین نیروگاه ها از اصول کاری صنعت تولید برق در کشور می باشد و بر همین اساس پیرو درخواست مدیریت نیروگاه بندرعباس، هیدرولیک کوپلینگ و کلاچ یانگستروم این نیروگاه جهت بررسی و تعمیر به نیروگاه حرارتی تبریز منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: همکاران تعمیرات نیروگاه حرارتی تبریز پس از بررسی و مبادله نظرات، نسبت به کشف مشکلات موجود در این قطعه حساس پرداخته و سناریوی بازسازی آن را طراحی کردند.

وحید نیاپاک اضافه کرد: پرسنل تعمیرات مکانیک بویلر نیروگاه حرارتی تبریز، به سرپرستی مهندس زبیدی با اتکا برسالها تجربه و تخصص خود و تلاش زیاد توانستند این قطعه مهم نیروگاهی را با نهایت دقت با کیفیت عالی تعمیر و بازسازی نمایند.

مدیر نیروگاه تبریز اضافه کرد: تحریمهای ظالمانه اخیر باعث شده است که بسیاری از قطعات نیروگاهی در داخل سیستم بازسازی و تعمیر شوند و این یعنی تبدیل تهدید به فرصت.

وی گفت: چنین فرصت هایی باعث گشایش فرصت های زیادی می شوند و همین تعمیر هیدرولیک کوپلینگ و کلاچ یانگستروم نیروگاه بندرعباس از برکات این فرصتها می باشد.

به گزارش »انرژی امروز» از شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی ایران، یانگستروم کار اصلی تبادل حرارتی بین گازهای خروجی بویلر و هوای ورودی را انجام میدهد و نقش بارزی در بالا بردن راندمان نیروگاهها  بعهده دارد.​

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن