جهش درگازرسانی؛ رویکرد شرکت گاز استان آذربایجان غربی در سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: اتمام پروژه های در دست اجرا و جهش در گازرسانی به صنایع و مناطق بی بهره از گازطبیعی استان، راهبرد اصلی این شرکت است.

علیرضا شیخی با بیان این مطلب افزود: سال 99 ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده و شرکت گاز استان نیز در راستای تحقق این شعار، گازرسانی به مناطق محروم و همچنین صنایع را به عنوان  برنامه عمل خود در سال جاری مورد توجه جدی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید نیازمند بستر سازی بوده و یکی از بسترهای مورد نیاز تامین انرژی فعالیت های تولیدی است، اظهار کرد: راهبرد جهش گازرسانی شرکت گاز آذربایجان غربی بر این اساس است که با فراهم آوردن انرژی و سوخت مورد نیاز کارگاه ها و کارخانه های تولیدی به شکل پایدار و ارزان، گامی در راستای جان بخشیدن به واحدهای تولیدی و کمک به رونق تولید بردارد.

شیخی ادامه داد: تحقق شعار جهش تولید، نتایج ارزشمندی همچون بالا رفتن اشتغالزایی، تولید ثروت، بهبود شاخصه های اقتصادی کشور و پیشرفت اقتصادی مبتنی بر تقویت توان داخلی و کاهش وابستگی به مناسبات اقتصادی بین المللی و همچنین بالا رفتن تاب آوری در مقابل تحریم های ظالمانه را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بر این اساس و طبق برنامه های صورت گرفته، در تلاشیم که با تامین انرژی واحدهای صنعتی و جهش در امر گازرسانی به صنایع،  بستر رونق تولید ، توسعه و گسترش واحدهای تولیدی را فراهم آوریم.

شیخی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز 22 شهرک صنعتی استان از طریق گاز طبیعی تامین سوخت می شوند و بیش از 1200 واحد صنعتی و مصارف عمده، انرژی خود را از این محل تامین می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: علاوه بر رویکردی که که در راستای کمک به تحقق شعار سال اتخاذ شده، اتمام پروژه های نیمه تمام گازرسانی نیز در دست اجراست و در کنار آن در صددیم گازرسانی به مناطق روستایی و شهری بی بهره از این نعمت خدادادی را نیز با سرعت انجام دهیم.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، وی سال 98 را به لحاظ دستاوردهایی که شرکت گاز آذربایجان غربی داشت سال خوبی از این حیث دانست و اظهار داشت: همواره برآن هستیم که سال به سال با جدیت بیشتر و همچنین ارزیابی نقاط قوت و قابل بهبود نسبت به سال پیش از آن، بهره وری بالایی در خدمت رسانی داشته و عملکرد بهتری را بجا بگذاریم که خوشبختانه این روند بهبود در سال های اخیر همواره سیر صعودی داشته و امسال هم با همه توان برای حفظ روند روبه رشد پیشرفت شرکت در توسعه خدمات رسانی به مردم ، به طور شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن