در تهران در شرایط بدتر از کرونا هم مشکل تامین سوخت نداریم

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران گفت: در تهران آمادگی کامل تامین و توزیع سوخت وجود دارد و اگر شرایط بدتر از وضعیت فعلی نیز باشد، باز هم در استان تهران در هیچ بخشی برای تامین و توزیع سوخت مشکل نخواهیم داشت.

سعیید برخوردار با بیان اینکه شرکت پخش فراورده های نفتی یک دستگاه خدمت رسان است که مسوولیت تامین سوخت را بر عهده دارد، اظهار کرد: در استان تهران تامین سوخت در تمام بخش های تجاری خانگی صنعتی برعهده این شرکت قرار گرفته و برنامه ریزی ما برای تامین سوخت ایمن  و به موقع برای کلیه بخش های موجود در این حوزه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت در بخش های مختلف وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از موارد لازم برای تحقق جهش تولید تامین سوخت است که برای این مهم نیز تمام اقدامات و تدابیر لازم در استان تهران اندیشیده شده است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با بیان اینکه تامین تمام مایحتاج صنایع، بخش حمل و نقل، تجاری، صنفی و صنعتی را می توانیم انجام دهیم، گفت: ما به عنوان خط آخر توزیع هستیم و برای رسیدن به این مرحله قطعا برای تولید برنامه ریزی شده است.

برخوردار با اشاره به اقدامات وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، اظهار کرد: صنعت نفت و وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، به وظیفه خود به درستی عمل کرده و به هیچ عنوان در تامین و توزیع سوخت هیچ گاه مشکل نداشته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن